Faydalı Bağlantılar

İzleyiciler

30 Nisan 2011 Cumartesi

Matematik Konu Anlatım Slaytları

MATEMATİK KONU ANLATIM SLAYTLAR

1)SBS 7. SINIF : ALAN HACİM
Tek tek tıklayarak ilerlerseniz. Alan, hacim, koordinat, üçgen, daire, kare, yamuk, paralelkenar ne arasanız var.
DOSYAYI İNDİR

2)SBS 6.SINIF : DOĞAL SAYILAR
6.sınıflar SBS Doğal sayılar konu anlatım ve örnek soru çözümleri slaytla anlatım....


DOSYAYI İNDİR


3) SBS 8.SINIF : FRAKTALLAR
2008 - 2009 yılı eğitim öğretim yılında ilk defa gösterilecek olan fraktallar konusunda okula ve SBS ye yardımcı bir slayt. Beğeninize sunulur. Konu anlatımı ve örnek soru çözümleri var.

DOSYAYI İNDİR

4) SBS veya ÖSS :I.DERECE DENKLEMLER

Matematik I.derece denklemler slaytla anlatım

DOSYAYI İNDİR


5) SBS 7.SINIF : ÜÇKENDE AÇI ÖZELLİKLERİ
Üçgende açı özellikleri Liselere yardımcı...
Slaytla konu anlatım.Pekiştirme örnekleri ve örnek sorular

DOSYAYI İNDİR

6)SBS 7 ve 8.SINIF : ÇEMBERDE AÇILAR

Çemberde açılar konu anlatımı ...

DOSYAYI İNDİR

7) SBS 7.SINIF : BİRİNCİ DERECE DENKLEMLER
Birinci derece denklemlerde 20 adet soru çözümü Bu slayt size öğretmen olmadan soru çözdürecek ve kademe kademe ilerleyerek iyice aklınızda kalmasını sağlayacak

DOSYAYI İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ders,plan,proje,performans,ödev